miercuri, 23 august 2017

DORADA LA CUPTOR CU LAMAIE


Am auzit mereu ca dorada este cel mai bun peste, ca bate codul si somonul, dar nu am fost foarte curioasa sa incerc, pentru ca este destul de scumpa. Totusi, mi-am calcat pe buget J, si am luat doua bucati sa vad ce si cum…

Necesar: 2 dorade eviscerate (sau cate una de persoana), 1 plic condimente pentru peste de la Cosmin, 1 lamaie, 2 lg ulei masline, 2-3 cartofi, 2 morcovi, 2 catei usturoi,  sare si piper.

Am spalat doradele bine, le-am uns peste tot cu amestecul de ulei de masline, condimente, sare si piper. Le-am umplut burtile cu felii de lamaie si cateva feliute foarte subtiri de usturoi. Le-am pus in tava de sticla, peste cartofii si morcovii taiati felii subtiri (cu 2-3 lg de apa).

Au stat in cuptorul incins cam 35-40 min.

La servire am inlaturat lamaile din burta lor.

Nu pot sa va spun personal cat este sau nu de gustoasa dorada, pentru ca nu am apucat, dar unul din copii mei care nu se omoara cu pestele, a mancat una intreaga…deci?? Plus ca sotul meu a “lins-o” pe cealalta….deci??? Presupun ca e adevarat ce se spune!!!
 
 
 


 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu