joi, 2 aprilie 2020

Prajitura de izolare ... in doua culori


Cand esti acasa de 5 zile si nu ai mai fost la cumparaturi de 7, si cand copii vor neaparat o prajitura, trebuie sa te descurci strict cu ce ai prin casa...

Ingrediente:  6 oua, 12 lg de zahar, 6 lg ulei, 2 lg cacao, 2 lg nuci macinate, 1 esenta menta (de la Coselli – nu am mai gasit de ceva vreme), 1 esenta vanilie, 3 plicuri de zahar vanilinat, 1 plic praf de copt, 1 plic budinca de ciocolata, 1 plic budinca de ciocolata alba cu alune de padure (ambele de la Dr.Oetker), 900 ml lapte (800 ml pentru budinci si 100 ml pt insiropat),  ciocolata rasa pentru ornat.


Am batut bine oualele intregi cu zaharul si zaharul vanilinat, dupa care am adaugat uleiul si faina amestecata cu praful de copt.  Am trecut  doua treimi din compozitie in alt castron, unde am adaugat si esenta de menta si cacaua, iar in a „treia  treime”  am pus o esenta de vanilie.

Am copt blaturile separat, dar inainte de asta,  peste cel cu cacao am presarat si cateva nuci macinate, iar peste cel alb nuca de cocos macinata.

In timpul cat s-au copt blaturile, am facut budincile. Eu pun mereu mai putin lapte decat scrie pe plic (adica 400 ml in loc de 500 ml). In general, transform budinca in crema, punand in ea si frisca lichida batuta tare si unt, dar acum... m-am limitat!

Am lasat sa se racoreasca blaturile si budinca, mestecand din cand in cand in ea sa nu se intareasca.

Blatul negru a fost baza. L-am insiropat un pic cu lapte si am intins deasupra budinca de ciocolata alba. Am adaugat blatul alb, pe care l-am presat usor dar ferm, sa nu ramana goluri, apoi am intins deasupra toata budinca de ciocolata. 

Am ras ciocolata neagra de menaj deasupra si inca doua patratele dintr-o ciocolata cu lapte, pentru contrast J !

Am dat la rece pentru 3 ore.

A iesit super buna si a primit aprecieri de la toata lumea care a gustat-o  😀 !








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu