sâmbătă, 25 aprilie 2020

TIRAMISU FALS LA PAHAR

Cum sa faci ceva rapid, gustos, si economicos?

Un tiramisu implica, in general, ingrediente costisitoare, si nitel efort, asa ca mi-am fraierit copii si nepotii care cereau tiramisu,  cu ceva care mi-a luat 10 minute  sa-l fac  😉  !

Necesar: 1 plic Crem Ole de ciocolata de la Dr Oetker, 1 plic de Crem Ole de vanilie, 300 ml frisca lichida, 200 ml lapte, cateva piscoturi si cateva capsuni pentru decor.

Am batut frisca tare si am impartit-o in 3 parti,  doua mai mari si a treia doar cateva linguri, pentru pus pe deasupra.

In fiecare parte mai mare am pus cate un plic de Crem Ole si 100 ml lapte.  Se intareste imediat.

Am pus in pahare in straturi alternative, finalizand cu unul de frisca, am infipt doua piscoturi, pe care nu le-am imuiat in nimic, am pus capsuni pe deasupra si gata desertul.

Avantajul este ca nu necesita niciun timp de racire sau de odihna...poate fi consumat imediat, asa ca la nerabdarea lor a fost perfect... pana au jucat ei o tura de macao...eu eram gata...










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu