duminică, 26 aprilie 2020

Cartofi dulci umpluti cu carne


Gustul dulceag al acestor cartofi merge de minune cu carnea de porc. 
Pentru ca este un fel de mancare care, zic eu ca se mananca o data, am luat in calcul cate o jumatate de cartof dulce de persoana, plus o rezerva mica .

Necesar: 3 cartofi dulci potriviti ca marime, 400 g carne tocata porc, 2 cepe uscate, 2 oua, cascaval ras, sare si piper.

Am tras ceapa la tigaie si cand a fost aproape gata am adaugat si carnea, si am last-o acolo pana s-a albit si s-a separat. Am potrivit de sare si piper, apoi am adaugat ouale batute, pastrand un pic pentru uns.

In interiorul cartofului curatat si scobit, am uns cu un pic de ulei, apoi cu un pic de ou,  am pus umplutura de carne, si am mai uns si pe deasupra cu ou. 

Am dat la cuptor, pentru 30 min, verificand cu un bat de frigaruie daca este facut cartoful.

La servire am ras si un pic de cascaval pe deasupra.
Mmm...bun...bunut...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu