vineri, 24 aprilie 2020

Salata de oua cu ton


Ce faci cand a trecut pastele si ai ramas cu ceva oua „accidentate”? 

Le transformi in doua salate si un „humus”.

Necesar: 6 oua fierte, 1 conserva de ton in ulei, 2 castraveti murati in otet, 1 ardei capia foarte  mic, 2 fire ceapa verde, 1 ceapa uscata mica, 1 lgta zeama de lamaie, 1 lg mustar, sare si piper.

Am scos galbenusurile si am tocat albusurile cubulete. 
Am scurs bine conserva de ton, si am pus-o peste albusuri. Am tocat marunt castravetii, ceapa verde si uscata, ardeiul rosu si le-am pus si pe ele in castron. 

Am frecat bine 3 galbenusuri cu mustarul, un praf de sare si piper, si inainte sa le pun si pe ele in castron, am amestecat bine ingredientele si le-am stropit cu zeama de lamaie. 

Dupa ce le-am „imprietenit” pe toate, am mai potrivit de sare si piper.

Iese foarte gustoasa si e si satioasa.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu