marți, 23 iunie 2020

Prajitura cu dovleac rapida


Pe principiul prajiturii cu 4 ingrediente, am facut una si cu dovleac, folosind totusi 5 ingrediente J!

Necesar: 3oua, 300g dovleac ras, 1 lg scortisoara, 10 lg zahar, 150 g faina.

Dovleacul il aveam la congelator de anul trecut (se tine foarte bine), asa ca l-am lasat la dezghetat si am pus peste el 3 lg de zahar. Cand a lasat sucul, i-am adaugat si scortisoara.

Oualele batute bine cu restul de zahar, pana se tripleaza,  plus faina, le-am impartit in doua. Una a ajuns in tava rotunda, de blat de tort, pe hartie de copt. Peste ea am pus dovleacul scurs si am turnat a doua parte din compozitie. 

Am lasat la cuptorul incins 35 min. 

Verificati intotdeauna cu un bat de frigaruie, si pe laterale, dar si in mijlocul ei, sa nu riscati sa nu fie facuta peste tot.

Trebuie lasata la rece, inainte sa fie taiata. 

Poti sa presari zahar pudra peste la servire.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu