luni, 3 februarie 2014

BOMBOANE CU VISINE


Necesar: ½ kg biscuiti Fitnes, 200 g unt, 3 lg pudra roscove, 4 lg zahar pudra, 1 compot de visine fara samburi, 2 lg nuca cocos, 1 plic zahar vanilat, 1 esenta de rom (sau 2 lg lichior).

Am faramitat biscuitii cu sucitorul cat am putut de bine si i-am pus intr-un castron incapator. Peste ei am pus pudra de roscove (inlocuitor de cacao), zaharul vanilat si zaharul pudra, amestecand bine. Am topit untul si l-am amestecat cu cateva lg de compot si cu esenta de rom si l-am turnat peste compozitie, framantand bine.  Cand compozitia a absorbit tot lichidul devenind omogena, am luat visinele si in jurul lor am format in causul palmei bilute, pe care le-am dat prin nuca de cocos rasa.
Le-am pus la rece si le-am pastrat la frigider.

Foarte gustoase.

Observatii: Daca vreti sa le faceti cadou, puteti sa le impachetati individual in foite de aluminiu.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu