marți, 11 februarie 2014

SUPA CREMA DE CIUPERCI


Stiu ca supa crema de ciuperci nu are o culoare prea placuta ochiului, dar daca va place gustul de ciuperca, nu aveti nicio scuza sa nu faceti supa asta.

Este super gustoasa!

Necesar:  5 catei de usturoi, 2 morcovi, 2 cepe mici, ½ kg ciuperci, sare si piper, 500 ml apa (sau supa de legume), 3 lg smantana (sau iaurt), 3 felii de paine prajita.

Am tocat usturoiul cu cutitul si l-am pus in tigaie in ulei incins.  Peste el, am adaugat morcovii taiati rondele subtiri, si ceapa taiata feliute. Am lasat 5 minute, apoi am adaugat ciupercile taiate feliute. Le-am pus un praf de sare si unul de piper si le-am lasat pe toate sa se caleasca bine, fara sa se arda. Apoi am pus o cana de apa (cam 500 ml) si am lasat sa mai scada un pic. 
Am oprit focul  si am scos toate legumele, pe care le-am pus in blender si le-am maruntit bine. Am adaugat lichidul supei, putin cate putin, pana l-am folosit pe tot.

Am prajit cateva felii de paine, pe care le-am taiat cuburi, rezultand crutoanele necesare.

Peste supa, servite in castroane de pamant, am pus cate o lingura de smantana si inca un praf de sare si unul de piper.

Observatii: Nu conteaza cum taiati legumele, oricum le bagati la blender, asa ca nu va stresati, taiati-le cum puteti.  Faceti supa asta  chiar si din coditele de ciuperci, daca palariile au alta destinatie (la cuptor cu cascaval, sau pe gratar…etc.).






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu