miercuri, 1 aprilie 2020

Prajitura rapida din 3 ingrediente


Lavinia mea a simtit saptamana trecuta,  nevoia imperioasa sa facem o prajitura si asa ca am  lasat-o sa  faca ea ceva super usor, care sa fie si economicos ca timp, ingrediente,  dar si ca proces (cu minime instructiuni de la mine J ). 

Asta este o prajitura gata in maxim 15 minute, care nu necesita nici aragaz si nici efort, asa ca puteti sa va lasati copii, indiferent cat sunt de mici sa o asambleze. Mai usor de facut  ca reteta asta nu este niciuna...

Ingrediente: biscuiti (250g), 2 iaurturi cu fructe de padure (250g), 1 plic Crem Ole de ciocolata.

Eu biscuitii,  pentru salamuri si prajituri,  cumpar intotdeauna  Petit Beurre de Kaufland (marca proprie). Sunt foarte gustosi si un pachet de 450 g costa pana in 3 lei.

Se amesteca iaurtul (care poate fi de orice fel) cu plicul de Crem Ole, cu mixerul pana se intareste.  Chiar daca este un pic mai moale nu este nicio problema, „umezeala „ ei va fi absorbita de catre biscuiti, care nu necesita insiropare. 

Se aseaza un rand de biscuiti, un strat de crema, inca unul de biscuiti, in alta ordine decat primul rand (pe sistemul caramizilor), iar crema, apoi iar biscuiti....pana se termina cu un strat de crema.  A pus 5 randuri, ceea ce a dat inaltime prajiturii.

Deasupra am ras ciocolata neagra si am presarat cateva fire de nuca de cocos.
A iesit foarte gustoasa si este si racoroasa.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu