duminică, 25 decembrie 2011

COASTE DE PORC LA CUPTOR


Necesar: coasta de porc (cam 1.5 kg), 1 lgta sare, ½ lgta piper, 1 lg  tarhon, 1 lg maghiran, 1 lg oregano, 1 lg boia dulce, condimente pentru carne de porc, ulei. 

Am luat o coasta de porc excelenta, groasa, de pe care am scos cam 4 cm de carne si pe care  tot a mai ramas carne. Am separat coastele, cate una, si am bucatit si carnea in fasii de 3 cm.  Am pus toate condimentele intr-un castron, pe care le-am amestecat, si peste care am turnat 3 lg ulei. Am omogenizat amestecul si am uns cu el toate coastele si bucatile de carne. Pe acestea le-am asezat intr-o cratita la frigider, sa se marineze un pic (cam o ora).
Le-am pus in tava, am turnat o cana mare de apa peste ele si le-am pus la cuptorul incalzit. Din cand in cand le-am intors. Se cunoaste cand sunt gata, incepe sa se desfaca carnea de pe os. 

Eu le servesc cu cartofi natur si muraturi.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu