luni, 26 decembrie 2011

FRIPTURA DE PORC CU VIN LA CUPTOR


Asta este friptura care imi imprastie mirosul sarbatorilor in casa!!!

Necesar: 4 kg pulpa porc, 3 capatani usturoi, 1 cana vin rosu, 1 cana mare bulion.

Am bucatit pulpa, am pus-o la fiert in oala cu presiune. Am scos bucatile din oala si am strecurat zeama, pe care le-am pus impreuna in tava pe care am bagat-o la cuptor. Din 10 in 10 min, intorc carnea sa se patrunda bine pe toate partile. Cand s-a facut carnea, amestec usturoiul pisat cu vinul, bulionul si 2-3 lg de zeama din tava. Pun cate o lingura din amestec pe fiecare bucata si pun inapoi la cuptor. Peste 10 min intorc carnea si pun si restul de bulion peste ea. Mai las 10 min si opresc focul.

Este friptura care imi place cel mai mult!!!  Cel mai bine iese cu vin de casa!






Un comentariu: