marți, 6 decembrie 2011

ROSII MURATE


Am facut si cu  rosii prunisoare si cu cherry.

Necesar: cate rosii doriti, usturoi, frunze de vita de vie si visin, sare gunjoasa, sare, piper boabe, otet, apa, hrean.

Eu am avut aproape 3 kg de prunisoare si 2 kg de cherry, pe care le-am pus intr-un borcan de 5 l si 5 de 800 g.
Am spalat bine rosiile si frunzele. In fiecare borcan am pus un strat de frunze de vita de vie, rosiile, si printre ele catei de usturoi curatati si crestati un pic pe lung si frunze de visin, si am terminat tot cu un strat de frunze de vita de vie. Nu am uitat sa pun si cate o bucatica de hrean. Am facut un amestec din 500 ml de otet si 2 l apa, 2 lg cu varf de sare mare, 6 lg de zahar, 1 lg boabe de piper negru, pe care l-am pus pe foc pana la clocotire si pe care l-am turnat fierbinte peste rosii. Am pus in paturi pana s-a racit. Nu am pus nici un fel de conservant, pentru ca borcanele mele stau in beci, unde temperatura le da voie sa se mureze incet si nu le da voie sa se strice.  








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu