sâmbătă, 23 iunie 2012

BRIOSE CU CIOCOLATA DE ROSCOVE

Am vrut sa fac pentru Lavinia, briose Paula (adica stiti voi, vacuta aia din reclama), dar ciocolatei mele i s-au umflat muschii pe ea si a hotarat ca nu va sta asa cum am planuit eu si si-a facut de cap, luand-o razna si hai-hui.
Necesar: 3 oua, 250 ml lapte, 370 g faina, 200 g zahar, 1 esenta fistic, 4 lg iaurt, 150 g margarina, 1 plic praf de copt, 2 plicuri zahar vanilat, ciocolata de roscove.
Am amestecat margarina inmuiata la microunde cu zaharul si zaharul vanilat. Am adaugat oualele intregi, laptele, esenta si faina amestecata cu praful de copt. Am pus cate 2 lg de compozitie in fiecare hartiuta de briose, asezate in tava, iar deasupra am pus cate 1 lgta din ciocolata de roscove inmuiata.
Am dat la cuptor pentru 15-20 min.
Din compozitia asta mi-au iesit 24 briose.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu