vineri, 22 iunie 2012

PRAJITURA CU FRUCTE DE VARA

Un amalgam de gusturi si culori.
Necesar: 1 kg caise, 200 g cirese, 100 g mure, 100 g coacaze rosii, 1 pachet margarina, 5 oua, 1 cana zahar, 1 praf copt, 3 plicuri zahar vanilat, 1 cana lapte, 2 lg pudra de roscove,1 esenta fistic,  2 cani faina.
Am batut oualele cu zaharul si zaharul vanilat,  am adaugat margarina, laptele si esenta, apoi faina amestecata cu praful de copt. Am scos cateva linguri (6-7) din compozitie si am amestecat cu pudra de roscove. Am turnat in tava, mai intai compozitia alba, apoi deasupra pe cea neagra, am facut modele cu un bat de frigarui, apoi am asezat deasupra fructele. Caisele le-am desfacut in doua, ciresele la fel, murele si coacazele le-am lasat intregi.
Am dat la cuptor pentru 35-40 min. Am taiat-o rece.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu