joi, 21 iunie 2012

PRAJITURA CU CIRESE

Am vrut sa profit anul asta de ciresele care ocupau jumatate din tarabele din piata, si sa fac de toate, dar din pacate, concurenta la noi la romani, nu duce si la micsoararea preturilor, asa ca m-am multumit cu putin si am facut o prajitura cu ciresele pe care am putut sa le smulg din mainile facute grebla ale familiei mele.
Necesar: ½ kg cirese bine coapte, 5 oua, 200 g margarina, 1 cana mare lapte (cam 350 ml), 1 praf de copt, 3 plicuri de zahar vanilat, 1 cana de zahar (de 200 ml), 2 cani de faina, 1 esenta de lamaie, 1 lg nuca de cocos.
Am batut oualele cu zaharul si zaharul vanilat, am adaugat margarina , laptele, esenta  si faina amestecata cu praful de copt. Am turnat aluatul,  intr-o tava tapetata cu hartie de copt, iar pe deasupra, am pus ciresele desfacute in doua si curatate de samburi deasupra am presarat nuca de cocos razuita.
Am pus tava la cuptor cam 30 min, pana s-a copt bine, apoi am lasat-o sa se raceasca, inainte sa o tai.
Observatii: Va mai aduceti aminte ca v-am mai spus ca, daca vreti sa stea fructele deasupra prajiturii, ori le dati prin faina, ori coaceti prajitura pe jumatate, inainte sa puneti fructele. Mie-mi place sa se scufunde si sa le vad in sectiune, cand tai prajitura. Nu-mi place sa fie un blat gol si deasupra toate fructele ingramadite, de parca ar sta chinuite pe o felie de paine!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu