miercuri, 13 martie 2013

SUPA DE LINTE ROSIE

Nu facusem niciodata mancare din linte rosie, si nu stiam ce gust poate sa aiba, asa ca am remediat acest aspect.
Necesar: ½ kg linte rosie deshidratata, 3 cepe, 3 morcovi, 1 ardei rosu, 1 ardei galben, 1 legatura verdeata, 3 l apa.
Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit. Peste ea am adaugat morcovul ras marunt si ardeii cuburi. Am lasat sa se inmoaie bine si intre timp am pregatit lintea. Asta inseamna ca am spalat-o  in cateva ape si am scurs-o bine. Cand legumele au fost facute, am adaugat si lintea si 3 l de apa. Am lasat sa dea in clocot si am adaugat sare si un praf de piper. Am oprit focul si am pus verdeata.
Observatii:  Este o supa foarte buna, asemanatoare la gust cu ciorbita de fasole. Singurul inconvenient este ca nu se pastreaza culoarea frumoasa a lintei!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu