sâmbătă, 9 martie 2013

TOCANITA DE PUI CU SOIA

Poate ca o sa credeti ca este prea satios sa pui in aceeasi farfurie si pui si soia, dar este asa de buna!!!
Necesar:  1 piept de pui, 200 g soia deshidratata, 2 ardei gras rosu, 2 cepe, 2 morcovi, 3 lg sos de soia, 2 lg otet, 2 lg zahar, 1 lg amidon, 2 lg bulion, 200 ml supa de legume (sau apa), 1 legatura marar verde.
Am pus soia la fiert in apa cu sare, pentru vreo 20 min. Am tocat ceapa, ardeiul si morcovul in suvite subtiri. Le-am pus la calit in 2 lg de ulei.  Am taiat pieptul de pui cuburi, si l-am adaugat cand legumele au fost gata pe jumatate.  Intre timp, am scurs si stors bine soia de apa, am taiat-o mai mica (pentru ca era din cea pentru snitele), si am adaugat-o peste restul. Am omogenizat bine  sosul de soia cu un praf de piper, zaharul, amidonul, bulionul si zeama de legume, si le-am turnat in tigaie. Am lasat pe foc pana a mai scazut un pic sosul si s-a ingrosat.
Dupa ce am oprit focul, am adaugat si mararul tocat pe deasupra.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu