duminică, 25 august 2013

CREMES CU CAPSUNI


Necesar: 1 l lapte, 8 oua, 200 g margarina , 300 g zahar, 6 lg faina, 2 lg amidon, 2 plicuri zahar vanilat, 1 castron mare cu capsuni bine coapte.


 Am separat oualele si am impartit zaharul in 2 parti egale. Am frecat galbenusurile cu 150 g zahar, cu margarina inmuiata la microunde si cu laptele amestecat cu esenta. Am amestecat faina cu  amidonul si le-am incorporat in compozitia lichida. 

Am pasat bine capsunile  si le-am adaugat la compozitie.

Albusurile le-am batut tare cu restul de zahar si le-am incorporat si pe ele in compozitie, incet, cu grija,  sa nu se lase..

Am turnat compozitia, in tava, pe hartie de copt, si am lasat in cuptor cam 50 min, pana arata inchegata ca o budinca mai groasa.

Am lasat sa se raceasca complet peste noapte,  inainte sa o tai.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu