luni, 26 august 2013

PORC CU PRUNE USCATE

Am vazut undeva o poza asa bine facuta, ca mi s-a facut instantaneu pofta! Din pacate era doar poza, fara reteta,  asa ca a trebuit sa ma gandesc ce ar putea fi inauntru....

Necesar: 1 bucatica pulpa porc (1 kg), 2 cepe uscate mari, 20 de prune uscate fara samburi, 1 canuta mica apa, 1 canuta vin, 2 lg bullion, 3 lg sos de soia, sare si piper.

Am taiat pulpa in cuburi potrivite si le-am pus in ceaun cu un strop de ulei. Am taiat  ceapa felii si impreuna cu prunele bine spalate, intregi, am adaugat-o in ceaun, peste carne. Le-am lasat sa se inabuse bine si am adaugat peste ele amestecul din apa, vin, bulion si sos de soia. Am lasat sa fiarba si sa scada, pana s-a format un sos. Am potrivit de sare si piper.

Am servit-o simplu, fara alte adaosuri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu