luni, 26 iunie 2017

CIUPERCI PANE CU SUSAN NEGRU SI ALB


Necesar: 1 casoleta ciuperci champinion (sau alt fel) mai mari (1 kg), 4 oua, pesmet, susan alb si negru, sare si piper.

Eu curat intotdeauna ciupercile, chiar daca am auzit glasuri care spun ca trebuie doar spalate….ca pierzi din ciuperca…ca acolo sunt gusturile … etc.
Deci le-am curatat , le-am desfacut de pe piciorus si le-am spalat bine in mai multe ape. Piciorusele le-am folosit la altceva, iar palariile le-am pus la scurs, pana am aranjat ingredientele.

Intr-un castron am batut bine oualele, iar in altul am amestecat pesmetul , susanul alb si negru, sarea si piperul.

Am trecut ciupercile prin ou si apoi prin pesmet. Eu nu trec paneurile si prin faina.

Am prajit in tuci in ulei incins, cat sa le acopere, si am scos cand s-au rumenit pe prosoape de hartie, sa se scurga surplusul de ulei.
Merg bine pe platourile cu aperitive, sau ca garnitura si sunt taaaare gustoase!







 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu