sâmbătă, 2 mai 2020

Prajitura cu mere rapida


Am vazut o distribuire pe facebook a unei retete de prajituri din 4 ingrediente: oua, zahar, faina si mere. 

Prea arata bine si era laudata, asa ca am zis sa testeze si institutul meu.

Necesar: 3 oua, 3 mere,  200 g zahar, 150 g faina.

Oualele batute bine  cu zaharul, apoi cu faina incorporata, le-am impartit in doua parti. Una a ajuns in tava rotunda, de blat de tort, pe hartie de copt. Peste ea am pus merele taiate feliute subtiri, si am turnat a doua parte din compozitie.

La cuptor scria in reteta 50 min la 180o. Eu l-am pus la temperatura maxima la mine si a fost gata in 30 min. 

A iesit o prajitura pufoasa, cu partea de sus crocanta, care se spargea la taiat.

Ca orice prajitura cu mere, e mai buna rece... a doua zi, cand merele si-au lasat tot sucul si au insiropat prajitura.

A fost buna, nu zic nu, dar muuult prea dulce, iar  partea de deasupra, cea crocanta, avea gust pregnant de oua, asa ca eu as face prajitura asta cu 6 ingrediente si as adauga un pic de scortisoara sau anason, si niste nuca macinata, si as reduce zaharul la jumate.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu