sâmbătă, 14 aprilie 2012

DROB DE DOVLECEI

Necesar: 6 dovlecei, 2 cepe , 1 morcov mare, 4 oua, 1 legatura ceapa verde, 1 legatura usturoi verde, 1 legatura marar, 4 lg pesmet, 2 lg faina.

Am curatat dovleceii de coaja si i-am dat prin razatoarea mica. La fel si morcovul. Ceapa, tocata marunt,  am pus-o la calit, am adaugat si morcovul si le-am lasat cateva minute. Dovlecelul ras l-am pus la scurs in strecuratoare, pentru ca lasase o gramada de apa. Dupa ce s-a scurs si s-a racit un pic si ceapa calita, le-am amestecat pe toate cu verdeata tocata marunt (ceapa, usturoiul, mararul), cu oualele batute cu sare si piper, cu pesmetul si faina. Am pus in tava tapetata cu hartie de copt si am pus la cuptor, la foc potrivit pentru 45-50 min.
Observatii: Din cantitatile astea mi-au iesit doua tavi de chec.





                                                     PUN SI SECTIUNILE DUMINICA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu