marți, 10 aprilie 2012

CHEC DE CARNE

Excelent aperitiv si de efect! Este preferatul meu si usor de facut.

Necesar:  1 kg carne tocata porc, 3 oua, 1 capatana usturoi, condiment pentru carne tocata (sau sare, piper, boia dulce si ce mai vreti voi), 5 cepe uscate.

Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit. Am adaugat carnea, pe care am amestecat-o in prealabil cu condimentele. Am lasat la calit pana isi schimba carnea culoarea. Am scos, in timp ce se calea carnea, toata zeama pe care o lasa, pe care nu am aruncat-o. Am scos carnea facuta, am scurs-o bine si am pisat-o un pic cu furculita. Am amestecat compozitia cu oualele intregi, batute bine. Puteti gusta si potrivi gustul,  inainte sa puneti oualele, de sare si piper. Aveti grija daca folositi vegeta, knorr sau alte de’astea, sa  tineti cont ca au si sare in compozitie. Am pisat usturoiul si l-am amestecat cu o lingura de zeama de la carne, apoi l-am adaugat si pe el in compozitie. Daca vi se pare ca este prea uscata compozitia, mai puneti cate putina zeama sau nitel cascaval ras. Am pus in tava tapetata cu hartie si un ou batut pe deasupra. Sta la cuptor pana nu se mai vede ca fierbe pe margini (cel putin 45 min).

Se serveste rece.

Observatii: Aveti grija sa stea destul la cuptor, nu ati vrea sa serviti chec de carne in sange! Din cantitatea asta, mi-au iesit doua checuri (am facut in tavi de chec cu model).








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu