marți, 10 aprilie 2012

OUTE VOPSITE


Dupa multe testari a diverselor vopseluri de oua, de-a lungul anilor, am realizat ca nu intotdeauna mai scump inseamna calitate, iar unele firme ar trebui sa se rezume la producerea produselor lor de baza, si sa lase vopseaua pentru profesionisti.
Acum  doi ani am descoperit o vopsea ungureasca, cu care vopsesti oualele pe baza de apa rece. Am fost foarte circumspecta si neincrezatoare la inceput, dar dupa ce am vazut rezultatul, m-am grabit sa-mi fac stoc, mai ales ca termenul de valabilitate este …infinit!!! O sa va arat si vopseaua si rezultatul!

Tehnica este simpla: pui oualele fierte, caldute,  in vopseaua pe care ai preparat-o cu 100 ml apa rece si o lg de otet. Le lasi acolo, pana obtii nuanta dorita (cateva minute). Cu cat le lasi mai mult, cu atat vor fi mai inchise. Scoti oualele si le pui la scurs, ori pe hartie absorbanta, ori pe un cofraj de oua gol. Dupa ce s-au uscat, le ungi cu ulei sa le dai luciu (baietii sa stie ca nu este vorba despre Nicoleta, da?!?). 
Plicul contine 4 culori: rosu, galben, verde si albastru si o folie cu 10 desene autocolante de lipit pe ou (pe care eu nu le mai lipesc, le dau la copii, sa faca felicitari pentru paste!).

Observatii: Chiar daca nu vopsiti multe oua, luati doua plicuri, sa fie cantitatea de vopsea lichida mai multa. Puneti vopseaua intr-un vas inalt si mai ingust, sa acopere bine tot oul. Daca nu aveti, trebuie sa stati langa ele, sa le intoarceti mereu. Sau taiati o sticla de plastic mica.   

Ziceti voi ca nu-s frumoase!!!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu