sâmbătă, 14 aprilie 2012

DROB DE VINETE

Necesar: 4 vinete lungi, 2 cepe, 1 ardei rosu, 1 ardei galben, 1 legatura patrunjel, 2 legaturi usturoi verde, 3 oua, 4 lg de pesmet, 1 lg faina, sare si piper.

Am curatat vinetele de coaja, le-am taiat felii, feliile suvite, si suvitele cuburi. Le-am pus in apa cu sare la fiert, pentru 20-25 min. Am adunat si spuma care s-a format deasupra. Am aruncat apa in care au fiert, iar  cubuletele de vinete le-am pus la scurs intr-o strecuratoare. Ceapa, tocata marunt, am pus-o la calit in ulei incins, iar peste cateva minute am adaugat si ardeii, taiati cubulete marunte. Am mai lasat cateva minute la calit, apoi le-am pus la racit. Am amestecat vinetele cu ceapa calita, cu usturoiul si verdeata tocate marunt si cu oualele batute bine, cu un praf de sare si cu piper, apoi cu pesmetul si faina. Dupa ce am amestecat bine, am pus in tava  tapetata cu hartie de copt, am uns deasupra cu ou batut,  si am dat la cuptor, la foc potrivit, pentru 50 min.
 Observatii: Din cantitatile astea mi-a iesit o tava de cozonac mai mica.




                                                       






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu