joi, 25 octombrie 2018

CRUMBLE CU FRUCTE USCATE SI SEMINTE


Am vrut sa fac ceva deosebit…si zic ca mi-a iesit…a fost super buna.

Necesar:  500 g faina, 1 plic praf de copt, 100 g zahar pudra, 1 ou, 100 g margarina, 1 esenta portocale, 3 plicuri zahar vanilat,  3-4 lg granola, 3 lg merisoare confiate, 3 lg caju, 2 lg seminte dovleac, 1 lg stafide, 3 lg nuci macinate, 1 lgta seminte in, 1 lg alune prajite macinate.
 

Am amestecat faina cu zaharul pudra, zaharul vanilat si praful de copt, apoi am adaugat oul, margarina si esenta.  Am framantat bine, daca va iese prea uscata si faramicioasa, si nu va place (desi iese buna si asa), mai puneti un ou sau 50 g margarina. Framantat bine, ar trebui sa nu se mai faramiteze.  Am pus hartie de copt in tava, si deasupra am pus aluat turtindu-l cu degetele si intinzandu-l in tava. Nu trebuie sa fie prea subtire, ca se arde repede si o sa fie crocant. Stratul sa aiba in jur de 1 cm, ca mai creste la copt. Si sa nu fie intins perfect, sa ramana asa cu urme de degete, sa adere semintele. Mie mi-au cam sarit cand am taiat prajitura, asa ca un strat foooarte subtire de gem, intins peste aluat, va tine mai bine semintele aproape.

Am dat la cuptorul incins, la foc potrivit cam 20-25 min. Cand s-a rumenit e gata.
Atentie ca se poate arde usor!
 
 
 
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu