duminică, 18 martie 2012

CHIFTELUTE MARINATE

Necesar: 1,5 kg carne tocata porc (din fleica), 2 capatani usturoi, 1 ou, 1 legatura patrunjel, 2 cepe mici, 1 plic Galeo – condimente pentru chiftelute, 3 lg faina, 3 lg ulei, 200g  bulion, 2 lg otet, 1 cana apa.

Am pregatit carnea pentru chiftelute, amestecand carnea tocata cu usturoiul pisat, condimentele, cepele tocate maruntel, verdeata si oul batut, dupa care am format chiftelute pe care le-am dat prin faina si le-am turtit in palma. Le-am pus la prajit. Sosul,  de data asta nu l-am facut ca de obicei, ci am folosit un borcan de sos de bulion, ramas de cand am pus in toamna gogosari in bulion. Asa cum v-am spus, gogosarii astia tin foarte bine, iar sosul ramas m-am gandit sa-l pastrez, poate imi trebuie la ceva. Si iaca, ca fu la fix! Cum voi nu o sa aveti asa ceva in beci, veti face sosul, punand intr-o craticioara uleiul la incins, apoi faina amestecand mereu sa nu faca cocoloase si sa nu se lipeasca, 2 lg otet si bulionul subtiat cu o cana de apa. Lasati sa dea in clocot, apoi adaugati chiftelutele, si mai lasati 5 minute pe foc, mestecand mereu.
In general, noi servim cu piure de cartofi, dar de data asta am servit cu o garnitura de orez.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu