vineri, 23 martie 2012

MANCARICA DE CASTRAVETI MURATI

Aveam castraveti murati, in saramura, care nu au fost un soi prea bun, in sensul ca dupa ce s-au murat, au secat in interior, iar copii nu au vrut sa-i mai manance,  pentru ca atunci cand muscau din ei,  sarea zeama in toate partile. Pentru mine a fost destul de distractiv, pana si-au dat in ochi si atunci m-am hotarat sa ma razbun pe castraveti, si i-am hacuit!!!

Necesar: 700 g castraveti murati (in saramura), 2 palme de curcan (partea superioara a pulpelor), 2 cepe, 5 lg bulion.

Am scos pielea si osul  si le-am taiat bucatele, apoi le-am pus in ulei incins sa se caleasca. Cand au fost gata am adaugat si ceapa taiata felii si le-am mai lasat cam 10 minute. In timpul asta am taiat castravetii felii, i-am scurs bine si i-am pus si pe ei in tigaie. Am subtiat bulionul cu o cana mare de apa si l-am pus peste carnita. Este important sa fie totul acoperit de lichid sa fiarba si sa inmoaie castravetii.  Am mutat totul intr-o cratita si am lasat pe foc pana a dat in clocot si a mai scazut putin. Am adaugat si un praf de piper.

Observatii: Daca vreti ca sosul sa fie mai legat, puteti adauga inainte de clocotul final,  1 lg de amidon (sau chiar faina), dar dizolvata inainte cu un pic de sos din cratita.  Sa nu mai puneti sare!

Puteti sa o serviti cu fratii lor de la otet J!!!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu