joi, 22 martie 2012

CIULAMA DE CIUPERCI DE POST

Necesar: ½ kg ciuperci, 1 ceapa mare, 3 lg faina, 1 cana apa, sare si piper.

Am tocat ceapa feliute si am pus-o la calit in ulei incins. Peste ceapa am pus si ciupercile tocate cubulete. Le-am lasat sa se inmoaie bine, apoi am pus apa si am lasat sa dea in clocot. Nu va grabiti sa adaugati apa, pentru ca stiti ca si ciupercile mai lasa destul lichid!
Cand ciupercile au fost gata, am potrivit de sare si piper, apoi am adaugat faina si am mestecat mereu sa nu se lipeasca. Am mai lasat 10 minute, si am oprit-o.
Am servit (obligatoriu) fierbinte cu mamaliguta.

Observatii: Daca vreti ca sosul ciulamalei sa fie alb la sfarsit,  nu veti folosi in nici un caz ciuperci proaspete, dar eu zic ca gustul bate culoarea!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu