luni, 4 ianuarie 2016

COTLET CU CASCAVAL SI…COTLET HAIDUCESC

Idée de aperitiv cald sau de fel principal….


Necesar: 1 bucata cotlet fara os (1 kg), 7-10 felii de cascaval, 7-10 felii de cotlet haiducesc (sunca, kaizer sau altceva), 2 lg ulei de masline, 2 lg condimente pentru porc de la Galeo, 1 lgta tarhon uscat.

Am spalat bine cotletul, si l-am taiat felii, dar nu pana jos. In fiecare taietura am pus cate o felie de cascaval si una de cotlet, am uns pe deasupra cu ulei de masline si am presarat condimentele, tarhonul, sare si piper. Am pus cotletul umplut, intr-o tava de sticla cu  putina apa si l-am pus la cuptor vreo 50 de min.


Cand a fost gata, am taiat felii si l-am servit cu salata verde.

Observatii: Sa taiati feliile mai subtiri decat ale mele, sa se faca mai bine. Eventual puteti taia cotletul  in tot atatea felii cati oameni sunt la masa.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu