luni, 18 ianuarie 2016

NEGRESA CU KIWI

O negresa cu kiwi chiar nu facusem pana acum. Cum copii mei le-au lasat deoparte, nu puteam sa ma uit la ele cum se strica.

Necesar: 3 oua, 7 lg zahar, 5 lg ulei, 200 ml lapte, 2 plicuri zahar vanilat, 1 plic praf de copt, ½ esenta vanilie, 2 lg pudra de roscove, 1 lg mac, 2-3 buc kiwi + 2-3 lg zahar.

Am curatat kiwi de coaja si l-am taiat cubulete. Peste el am presarat zahar, sa-si  lase sucul.

Am batut ouale cu zaharul si zaharul vanilat, apoi am adaugat pe rand uleiul, laptele, esenta, macul si faina amestecata cu praful de copt. Inainte sa pun pudra de roscove m-am razgandit si nu am mai vrut sa o las complet neagra J! Dupa ce am mutat jumatate din compozitie in alt castron, am adaugat intr-unul dintre ele pudra de roscove. 

Am folosit 2 tavi mici patrate (20 x 20cm), tapetate cu hartie de copt.

Am  pus in ambele tavi mai intai compozitia neagra, am presarat cubulete de kiwi, am pus compozitia alba, peste ea alte cubulete de kiwi. Pe deasupra am pus si sucul pe care il lasase kiwi-ul in castron.


Am pus pentru 25-30 min in cuptorul incins, pana a crescut si s-a rumenit.

Am taiat dupa ce s-a racit complet.

  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu