marți, 12 ianuarie 2016

CRUMBLE KIWI

Necesar: 400 g faina, 250 g margarina Unirea, 150 g zahar tos, 1 plic zahar vanilat, 1 plic praf de copt, 6 buc kiwi, 3-4 lg zahar, 4 lg alune prajite nesarate.

Am pus toata faina intr-un castron, impreuna cu zaharul vanilat si praful de copt, peste care am pus margarina si zaharul. Am framantat bine, pana a trecut de la stadiu de aluat nisipos la aluat omogen, dezlipindu-se de pe maini si de pe castron.  Am format o bila si am pus-o intr-o punguta la frigider.
Am curatat kiwi-ul de coaja si l-am dat prin blender. Peste el am pus cam 3-4 lg de zahar, pentru ca era copt si nu necesita prea mult adaos. Am pus intr-o craticioara mica pe foc si l-am lasat cam 15-20 min, pana s-a legat un pic. Aveti grija sa nu se lipeasca!

Cand s-a racorit un pic kiwi-ul, am scos din frigider aluatul si l-am impartit in trei parti, pentru ca eu am folost 2 tavi mai mici, patrate (20x20 cm). Am  tapetat cu hartie de copt cele doua tavi, am intins pe fundul fiecarei tavi cate o parte, cu degetele,  iar pe a treia am impartit-o in doua. Deasupra aluatului am repartizat kiwi-ul, impartit si el in doua parti egale. Am razuit partile ramase pe deasupra kiwi-ului, am presarat si alunele date un pic prin robot si am pus in cuptorul incins pentru 25-30 min, pana s-a rumenit usor.

A iesit dementiala!!!


Observatii: Se taie doar cand este  complet rece. Recomandarea mea ar fi sa se si consume cand este rece, cand se linistesc si se accentueaza gusturile. Daca kiwi-ul este mai necopt, mai adaugati zahar peste el. Puteti sa taiati kiwi-ul cubulete, in loc sa-l dati prin blender ca mine.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu