miercuri, 13 ianuarie 2016

FOIETAJ CU CIOCOLATA

Simplu ca buna ziua….

Necesar: 1 foietaj Bella, 1 borcanel crema de ciocolata, 1 ou, 3 lg alune prajite, nesarate, macinate.


Am intins una din foile aluatului, direct pe foaia de copt. Am uns bine cu ciocolata inmuiata (am pus borcanul cu totul intr-un ibric cu apa fierbinte). Deasupra am pus cea de-a doua foaie, intinsa si ea ca sa ajunga la aceeasi dimensiune. Am tras foaia de copt in tava.


Am uns cu oul batut si am taiat in patrate, pana jos (cu cutitul arcuit de pizza). Am presarat alunele  pe deasupra si am pus tava in cuptorul incins, pentrun 30-35 min, pana a crescut foietajul si s-a rumenit.


Observatii: Nu ungeti ca mine toata suprafata, ca la mine au fost cateva care au alunecat , cand au inceput sa creasca la cuptor. Puneti cate o lgta  mica de ciocolata din loc in loc, puneti a doua foaie deasupra si decupati patrate cu ciocolata in centrul lui.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu