marți, 19 ianuarie 2016

PRAJITURA DE POST CU DULCEATA DE PRUNE

Rapida, econonica si suuuuuper buna!!! A devenit una dintre preferatele mele!!!

Necesar: 1 borcan gem de prune, 500 g faina, 250 g margarina, 150 g zahar, 1 plic praf de copt, ½ esenta de rom, 3-4 lg nuci macinate.

Am amestecat faina cu praful de copt si zaharul. Am pus peste ea margarina moale, la temperatura camerei,  si am framantat pana s-a omogenizat.

Am pus la rece, pentru jumatate de ora, apoi am impartit in doua parti : ¼ si ¾. Partea mai mare am intins-o in tava pe foaie de copt, am uns bine cu dulceata de prune, iar partea mai mica am dat-o usor prin razatoare, repartizand-o pe toata suprafata. Am presarat si nuca macinata (dar si un ou kinder, vandalizat J!).

Am pus la cuptor pentru 20-25 min.

Am taiat-o cand s-a racorit.


Observatii: Pe masura ce sta se fragezeste si este si mai buna.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu