joi, 14 ianuarie 2016

SNITEL DE PUI CU SOS DE MUSTAR

Necesar: 1 piept de pui mare, 2 oua, 2 lg susan, 6 lg pesmet, 3 lg mustar dulce, 5 lg smantana, sare si piper.

Am dezosat pieptul si l-am portionat ca pentru snitele. Eu nu il bat cu ciocanul (ca pe carnea de porc), il feliez doar mai subtirel.

Am amestecat intr-un castron susanul, pesmetul, sare si piper, si in altul am batut oualele bine.  Am dat prin ou, prin pesmet si am lasat cateva minute, sa se intareasca pesmetul, dupa care am repetat operatiunea.

Am prajit in ulei de masline, pentru un gust deosebit.

Sosul l-am facut amestecand  mustarul cu smantana, pana la omogenizare.

Am servit cu legume trase la tigaie, cu usturoi (broccoli, conopida,  morcovi).


Sosul asta este foarte gustos si se potriveste si cu carnea si cu legumele trase la tigaie cu usturoi.


Observatii:  Mustarul iute mie nu-mi place, dar voi folositi de care vreti, chiar si din cel cu bobite de mustar in el.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu