duminică, 15 februarie 2015

OREZ CU SOS DE SOIA SI OU – STIL CHINEZESC

In general, imi place mancarea chinezeasca, fara ciudatenii :)! 

Asa ca, fac retete in care combin diverse, fara a avea pretentia ca stiu ce fac :), fara a urma retete predefinite, dar  cu rezultate din cele mai reusite!!!
 
Necesar: 2 morcovi, 2 cepe, 2 oua, 200 g orez, 2 lg curry, 6 lg sos de soia, 1 lg susan, sare si piper.

Am tocat morcovul cubulete si ceapa la fel. Am pus in wok, in putin ulei, mai intai morcovul si peste vreo 5-6 min si ceapa. Am lasat sa se inmoaie si am adaugat si orezul, spalat in mai multe ape. Am adaugat apa, putin cate putin, doar cat ii trebuia orezului sa nu se arda. 

Cand orezul a fost aproape gata, am adaugat curry,  sosul de soia si susanul, si oualele batute si prajite separat, si am mai lasat cateva minute pe foc.

Aveti grija sa nu se arda!

Este asa de bun!!!


Am servit langa aripioare in sos de soia  la cuptor!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu