luni, 2 februarie 2015

SHAORMA CU LEGUME

V-ati gandit pana acum sa va faceti o shaorma cu legume?
Eu da, si a iesit asa de gustoasa, ca sigur o sa o repet!!!

Necesar:  1 cutie porumb, 1 cutie fasole rosie, 1 cutie ciuperci, 2-3 morcovi, 2 oua, 2 lg zeama de lamaie, ½ borcan mustar dulce, 250 ml ulei,  2 catei usturoi, 5 lipii, sare si piper.

Am pus morcovii curatati la fiert. Am fiert si oualele tari.

Am  facut maioneza, amestecand galbenusurile fierte cu tot mustarul si toata zeama de lamaie, sare si piper, si adaugand uleiul putin cate putin. Am trecut usturoiul prin presa si l-am adaugat in maioneza.

Morcovii fierti i-am tocat cubulete mici, am adaugat si porumbul scurs bine, fasolea rosie, clatita un pic, si ciupercile tocate si scurse bine.  In plus am tocat cubulete si am adaugat si albusurile oualelor fierte pentru maioneza.
Am amestecat bine cu maioneza si am umplut lipiile incalzite.

Recunosc ca amestecul l-am facut sa-mi placa si vizual (galben, rosu, portocaliu…), dar  gustul a fost la “maxima” inaltime!!!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu