miercuri, 11 februarie 2015

PRAJITURA CU CREMA DE CAPUCINO

Iti place capucino??? 
Cum ti se pare atunci o prajitura cu aroma preferata?

Necesar:  200g biscuiti, 300 ml lapte, 3 plicuri capucino (La Festa – Hazelnut), 1 lg zahar pudra, 250 ml frisca lichida, 50 g alune prajite.

Am batut frisca tare si am amestecat-o cu cele trei plicuri de capucino si lg de zahar pudra. S-a intarit ca o crema, nu a mai necesitat adaosuri.

Am pus intr-o casoleta o folie alimentara, pe care am pus un rand de biscuiti, pe care i-am insiropat cu cateva lg de lapte. Am intins un strat generos de crema,   inca un rand de biscuiti insiropati si iar crema, oprind o cantitate mica, pe care am folosit-o pe post de glazura peste al treilea rand de biscuiti insiropati.

 Deasupra am pus alunele prajite, taiate cu cutitul.


Am dat la rece.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu