sâmbătă, 14 februarie 2015

PRAJITURA CU IAURT SI BANANE

Necesar: 2 iaurturi Zuzu cu banane (125g), 1 banana, 300 ml lapte, 200 g biscuit Petit Beurre, 250 ml frisca lichida, 3-4 patratele de ciocolata neagra.

Am batut tare frisca si am amestecat-o cu iaurtul cu zmeura. S-a intarit destul de bine, fara alte adaosuri.

Am pus intr-o casoleta o folie alimentara, pe care am pus un rand de biscuiti, pe care i-am insiropat cu cateva lg de lapte. Am intins un strat generos de crema, feliute de banane taiate foarte subtiri, ciocolata rasa maruntel,   inca un rand de biscuiti insiropati si iar crema, feliute subtiri de banana si ciocolata rasa. 

Din crema am  oprit o cantitate mica, pe care am folosit-o pe post de glazura peste al treilea rand de biscuiti insiropati. 

Deasupra am presarat cei 2-3 biscuti ramasi, rupti bucatele mici si am  ras ciocolata.


Am dat la rece.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu