luni, 2 martie 2015

BISCUITI CU SEMINTE

Am vazut o poza senzationala mai demult,  cu niste biscuiti cu seminte aurii, yammi…asa ca mi s-au parut potriviti pentru martisorul de anul asta.

Reteta am incropit-o eu, si a iesit super buna. Daca va place gustul de halva, pe care il dau biscuitilor semintele prajite, faceti-o neaparat!!!

Necesar: 500 g faina, un praf de sare, coaja de lamaie de la o lamaie, 4 lg miere, 250 g unt/margarina,  2 oua, 200 g miez floarea soarelui crud, 200 g zahar pudra, 1 esenta vanilie.

Am pus toata faina intr-un castron mare si am amestecat-o cu un praf de sare. Am batut oualele cu zaharul pudra, cu 2 lg de miere, si esenta. Le-am pus peste faina, impreuna cu margarina inmuiata si coaja de lamaie.

Am framantat bine si am pus la frigider pentru jumatate de ora.

Am  pus miezul de floarea soarelui intr-o tigaie si l-am prajit pana s-a rumenit frumos. Asa fierbinte l-am pus intr-un castron unde l-am amestecat cu 2 lg de miere.

Am intins foaia potrivita ca grosime (mai creste la copt), am decupat cu forme si am pus deasupra cate o lingurita de seminte, presandu-i usor sa se lipeasca de biscuit.

Am pus la cuptorul incins pentru 10-12 min.






Observatii: Foaia sa nu fie foarte subtire, altfel  ies foarte crocanti si se ard  usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu