marți, 24 martie 2015

SALATA DE ANDIVE

M-am ferit mereu de andivele astea. Sunt si scumpe si pretentioase: “daca nu stii sa le faci, nu le poti manca de amare ce sunt!” .

Totusi, intr-o zi, m-am hotarat sa iau si sa fac salata. Ce putea sa se intample, mai mult decat sa nu ne placa si  sa o aruncam?!?

Necesar: 3 andive potrivite, 1 castravete lung, cateva rosii cherry, cateva masline naturale (asa scria pe eticheta lor), 1 ardei galben gras, otet, ulei, sare si piper.

Am taiat toate legumele si le-am pus in castron. Am taiat andivele si le-am trecut prin doua jeturi de apa rece, ca sa fiu eu sigura. Le-am adaugat in castron, am potrivit de sare si am presarat un praf de piper, apoi am asezonat cu ulei si otet, dupa gust.

Am adaugat si maslinele si gata salata.


Surprinzator, dar copiilor chiar le-a placut J!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu