luni, 22 iunie 2015

CIORBA DE COASTA AFUMATA

Va plac afumaturile ca si mie??? 
Coastele afumate de porc sunt printre preferatele mele, sub orice forma…. 

O ciorbita proaspata cu mult leustean verde si aromat, cu o ceapa de apa, sparta in mana si frecata cu sare, nu o sa refuz nicicand J!!!

Necesar pt o oala de 10 l: 2 sire de coasta afumata, 6-7 cartofi mari, 2 morcovi, 3 cepe, ½ borcan de zarzavat sau 1 cutie de rosii taiate, 2 lg bulion, 1 legatura leustean, 200 g taitei subtiri, sare si piper.


Eu ciorbele le fac in oala cu presiune si pun de la inceput toate legumele si chiar si carnea. 

Asa ca  am pus toate legumele curatate si taiate cuburi in oala, am adaugat si zarzavatul de la beci, coastele, taiate bucati,  am umplut cu apa ¾ din oala (restul este spatiu pentru bors), am pus capacul si am pus-o pe foc.

 Cand este gata, dupa ce iese toata presiunea, deschid si adaug borsul clocotit, fideaua si bulionul. 

Potrivesc de sare si piper si las sa dea un clocot. 

Opresc focul si adaug leusteanul tocat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu