duminică, 10 august 2014

PRAJITURA CU VISINE SI CREMA DE MASCARPONE

Necesar blat: 5 oua, 6 lg zahar, 3 lg ulei, 1 plic praf de copt, 2 lg cacao (eu am pus roscove), 7 - 8 lg faina.
Necesar crema : 200 g visine congelate (sau din compot, dar fara samburi), 300 g mascarpone, 300 ml frisca lichida Meggle, 1 pliculet gelatina,  100 ml apa, 2 lg zahar, 2 iaurturi cu visine.

Am pus visinele sa se decongeleze, si am presarat peste ele 2 lg de zahar, sa ma asigur ca nu sunt acre in crema si sa-mi procur si sucul necesar insiroparii.
Am batut oualele cu zaharul si uleiul. Am amestecat faina cu praful de copt si roscovele, si le-am incorporat usor in compozitia cu oua. Am pus in tava, pe hartie de copt, la cuptorul incins, pentru 20-25 min.
Am lasat sa se racoreasca blatul, si am facut crema. Am batut "mascarponele" cu cele 2 iaurturi cu visine, am adaugat frisca batuta tare. Daca credeti ca nu este destul de dulce, mai adaugati 1 lg de zahar pudra, eu nu am pus.    Am pregatit gelatina cum scrie pe plic si am racorit-o mestecand mereu in ea. Cand a fost  doar calduta, am turnat-o in compozitie si am amestecat bine.  Am lasat un pic la rece.
Am taiat blatul in 2 felii. Am insiropat prima felie cu sucul lasat de visine, oprind si pentru capac cateva lg. Am pus un start generos de  crema, visinele bine scurse, inca putina crema deasupra si capacul. Am pus restul de suc pe deasupra si am dat la rece,  de seara pana dimineata.
Prajitura am montat-o in aceeasi tava in care am copt blatul, pe aceeasi hartie de copt, ca sa stea bine crema, sa nu curga si sa o pot scoate usor.  Daca hartia de copt s-a ars, sau este neintrebuintabila, udati un pic tava si tapetati-o cu folie alimentara.

Foarte buna prajitura, abia am apucat si eu un patratel J!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu