vineri, 8 august 2014

MANCARICA DE OREZ CU LINTE


Daca vreau sa-l “omor” pe sotul meu prin infometare….trantesc o mancarica de genul asta. Mie imi place ca este usoara si hranitoare, poti s-o mananci si rece,  dar el considera ca asta este mancare de transee in razboi sau de armata,  si el nu e nici intr-una, nici in alta J
Necesar:  2 cepe, 2 morcovi, 1 ardei gras rosu, 1 ardei gras galben, 250 g orez, 200 g linte verde deshidratata.

Am tocat toate  legumele cubulete. Am pus in uleiul incins mai intai  morcovii (se fac mai greu si in plus lasa in ulei o culoare frumoasa), apoi ardeii si dupa cateva minute ceapa. Am spalat in cateva  ape, orezul si lintea, apoi le-am adaugat in wok. Am mestecat mereu, si am adaugat cate un paharel de apa, doar atunci cand legumele o consumau pe cea dinainte.
Cand orezul si lintea au fost gata, am oprit focul si am pus capacul. Am servit cu patrunjel proaspat tocat.

Observatii: Neaparat sa puneti capacul cand orezul este gata, altfel se usuca si-si schimba si culoarea.
Sa fie un pic mai zemos, cand opresti focul, pentru ca dupa ce pui capacul, orezul inca mai lucreaza si mai absoarbe din lichidul mancarii, si n-ai vrea sa iasa prea uscat.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu