luni, 11 august 2014

PRAJITURA RAPIDA CU MASCARPONE

Prajitura asta este facuta din “resturi”, sau de fapt din surplusul altor prajituri: un pic de crema, un pic de frisca, cativa biscuiti, cateva patratele de ciocolata…..prezentarea nu foarte fermecatoare J….gustul senzational!!!
Necesar: 200 g crema de mascarpone preparata, 100 ml frisca lichida de la Meggle, 1 pachet de biscuiti Petit Beurre, 10 patratele ciocolata After Eight cu portocale (editie limitata J).
Asa cum am spus imi ramasese ceva crema de mascarpone pregatita de la alte prajituri (cu tot cu gelatina si frisca incorporata). Am mai batut 100 ml frisca si am amestecat-o in crema. Am rupt biscuitii cu mana si am turnat peste ei sucul lasat de la visinele presarate cu zahar din alta reteta, si am omogenizat bine. I-am incorporat in crema, impreuna cu ciocolata rupta bucatele mici. Am pus toata compozitia rezultata, intr-o casoleta si am pus-o la frigider.

Asa cum am mai spus, gustul a fost senzational.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu