marți, 5 august 2014

CIORBITA DE DOVLECEI

Ciorba asta nu se afla pe lista preferintelor mele, fiind pe aceeasi linie cu cea de praz!!! Si totusi intr-o zi m-a pocnit pofta de ea J!!!

Necesar: 3-4 cartofi, 2 dovlecei mari, 2-3 cepe, 2 ardei gras rosu, 2  morcovi,  2-3 rosii coapte, 1/2 borcan cu zarzavat pentru ciorba,  2 oua, 1 legatura de leustean, 1 l bors, 200 g fidea subtire.
Am curatat legumele si le-am tocat cubulete. Le-am pus pe toate la fiert in oala cu presiune. Cand au fost gata (in maxim 30 min), am adaugat borsul dat intr-un clocot,  rosiile pasate si fideaua.
Am lasat sa dea in clocot si am adaugat oualele batute, amestecand cu telul in ciorba, sa iasa oualele franjuri, apoi am adaugat si leusteanul proaspat, tocat.
Am oprit focul si am acoperit cu un capac.
A iesit foarte buna. Este genul de ciorbita care se consuma vara, rece direct din frigider!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu