marți, 12 august 2014

TOCANITA DE DOVLECEI

Am primit 4 dovlecei uriasi de la tara si mi-am fericit copii J (care nu prea mananca dovlecei) cu o ciorbita si cu o tocanita….care a iesit super gustoasa!
Necesar: 2 dovlecei, 3 cepe, 3-4 morcovi, 1 capatana ustruroi, 1 ardei rosu gras, 1 cutie rosii pasate (500 g - italienesti de la Kaufland - marca proprie - o bunatate).

Am curatat dovleceii de coaja si de seminte si i-am tocat cubulete mici. La fel si restul de legume. Am pus in putin ulei incins mai intai morcovii, apoi ardeiul, apoi ceapa, la distanta de cateva minute intre ele sa aiba timp sa se inmoaie. Am pus si cubuletele de dovlecei  si le-am lasat acolo pana s-au facut. Am adaugat si rosiile pasate, subtiate cu o canuta de apa, si usturoiul taiat marunt cu cutitul.
Am lasat sa dea intr-un clocot si am oprit focul. La servire am presarat si patrunjel proaspat tocat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu