joi, 23 martie 2017

CHEC CU BANANE


Cum copii mei nu prea agreeaza ideea de banane foarte coapte, am fost nevoita sa fac ceva cu ele, nefiind adepta risipirii de mancare…


Necesar pentru 2 checuri: 6 banane foooarte coapte, 150 g zahar, 5 oua, 200 g margarina, 4 plicuri zahar vanilinat, 100 g caju/migdale/nuci maruntite, 1 plic praf de copt, 300g faina, 1 esenta vanilie.

Am batut oualele cu zaharul si un praf de sare, am adaugat margarina inmuiata la microunde, zaharul vanilinat, esenta de vanilie,   bananele pasate bine si faina amestecata cu praful de copt. Am adaugat si nucile maruntite, dar nu prea mult.

Am turnat in tavile de chec, tapetate cu hartie de copt si am dat la cuptor pentru  35-40 min.

A iesit foarte gustos, cu gust bun de banane…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu