joi, 16 martie 2017

PIZZA SUPER RAPIDA SI GUSTOASA


Necesar: 2 blaturi de pizza de 400 g de la Bella, 1 tub de branza topita cu sunca, 200 g masline negre feliate, 1 conserva ciuperci feliate, 4 felii sunca Praga, ½ piept de pui, 200 g cascaval, 4 lg ulei masline, 100 ml sos de rosii, kechup, ½ lgta susan negru si alb.

Pana s-a dezghetat aluatul, am pregatit pieptul de pui. L-am  spalat, l-am taiat cubulete si l-am tras la tigaie cu putin ulei de masline, sare si piper.

Am intins cu sucitorul aluatul de pizza si l-am pus pe tava pe foaie de copt. L-am uns cu ulei de masline si cu sucul de rosii, apoi am inceput tapetarea.
Pe un aluat am pus branza topita, feliute de masline, sunca taiata cubulete, ciuperci.
Pe al doilea am pus pieptul de pui, cubulete de cascaval si cubulete de sunca de Praga. As fi vrut sa pun si ananas sa o fac pizza Hawaii, dar cineva mai iute de mana “rezolvase”deja cutia de compot….

Pe ambele am ras cascaval si am pus kechup. La cuptor a stat cam 20 min.

Observatii: Foarte bun aluatul, e bine sa ai unul in congelator, pentru urgente J! Poate fi  acoperit cu orice ingrediente, dupa plac, si in cantitatea dorita (totusi nu prea incarcata, sa nu mai creasca aluatul si sa ramana necopt).
 
 
 
 
 
 

 



 

 


 

 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu