duminică, 26 martie 2017

HAMBURGERI DE CASA

Vor copii fast food? Ce te opreste sa faci acasa asta???


NECESAR: chifle cu susan, hamburgeri pregatiti cumparati de la macelarie si pusi la congelator un pic, ardei kapia rosu, morcovi, castraveti murati, mustar, kechup, si maioneza facuta in casa (optional).

Am pus gratarul de fonta pe ochiul aragazului, uns cu putin ulei de masline, am pus hamburgerii semi inghetati pe el si i-am lasat sa se faca, intorcand din cand in cand, pana au fost gata.
Intre timp,  am curatat si taiat subtiri morcovii si ardeiul, si i-am prajit ca pe cartofi. Am taiat castravetii murati felii subtiri si i-am lasat in sita sa se scurga un pic. Am facut maioneza.
Chiflele le-am taiat pe mijloc, fara sa tai de tot, si le-am uns cu kechup si mustar, apoi am pus castravetii murati, hamburgerul, ardeiul si morcovul si la sfarsit cate un strop de maioneza.

Ce credeti? S-au mancat sau nu ?










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu